Den osensurerade sanningen om TYSKEN


Troligtvis är det bara vänner till mig som läser denna blogg men om det nu skulle vara någon annan läsare som tittar in så tänkte jag bara berätta att jag är utbytesstudent vid ett universitet i Bangkok, Thailand (läs om det på www.bangkoknext.blogg.se). Det här är den osensurerade sanningen om TYSKEN, en av mina mindre önskvärda klasskompisar. 

Jag kommer nog få åka till helvetet för detta inlägg när jag dör, men det är det värt för att få berätta!


Ps. jag kräks när jag ser honom men en bild var nödvändig för att illustrera eländet! Till höger står hans enda vän "hjärndöda Tony" men det får bli ett annat inlägg

---

Det här är alltså människan som på lektionerna ställer sig upp, går runt i klassrummet och gör karatemoves (för er som missat det så är det INTE COOLT när de görs utanför karatesalen). Men man kan se hur nöjd han är när han gör movesen. Hur cool han tror att han är och hur mycket han vill att alla ska se honom. Jag döööör och tål honom inte! Så fort han säger något till mig blir jag tokig inombords och fräser ett svar tillbaka men han verkar inte förstå att jag INTE gillar honom eller FAKTISKT HATAR honom (suck, jag vet, det är ett starkt ord men just i det här fallet behövs starka ord för att förklara mina känslor).

opps, problem på ingång. Han kommer hitåt. Vill ju helst inte att han ska se bilden och förstå att jag skriver om honom. Måste stänga ner!

(7 minuter senare)
puuh... fan, när han börjar mala slutar han verkligen aldrig. Jag slutar lyssna redan INNAN han öppnat KÄFTEN (som förövrigt stinker så att han skulle kunna döda på låååååångt avstånd) och så låter jag så sjukt oengagerad och uttråkad när jag MÅSTE svara. Svarar bara i ytterst begränsade fall. HALLÅ TYSKEN? FATTA att jag INTE vill snacka med dig! Hur kan det ta 7 minuter att fråga om jag INTE ska vara med i deras grupparbete längre (han har redan frågat fyra gånger idag efter att jag släppte BOMBEN i morse). Jag tyckte jag gjorde det VÄLDIGT klart för dem att jag INTE vill vara i deras grupp men det gick visste inte IN i den tyska minihjärnan!

Så. Vad gör nu denna TYSK som gör att jag inte TÅL honom.

1) Han petar näsan med HELA fingret och stoppar det sen i munnen! urk... jag vill spy!

2) Han sitter på lektionen och gör konstiga ljud samt sitter med sin mapp (eller block eller vad han nu har) och pussar den på baksidan. DET ÄR INTE NORMALT! + att det är sjukt äckligt att se honom pussa något, spelar ingen roll vad det är! Han typ gömmer det för läraren men jag som sitter snett bakom SER! Jag tror för övrigt han är tänd på läraren.

3) Han bär MAGVÄSKA, vilket har varit olagligt sen 80-talet!

4) Han ÄR JOBBIG som FAN och ska hela tiden prata! Jag vill liksom INTE!

5) HAN SMYGTILLFREDSTÄLLER SIG SJÄLV PÅ LEKTIONEN NÄR HAN TROR ATT JAG (eller någon annan för den delen) INTE SER! Japp, det är sant! Han bär ju magväska som bekant (!) och så en lektion ser jag hur det "gungar" lite konstigt i ögonvrån! Och innan jag han tänka tanken att detdärgungandetkanskevarnågotsomjagINTEvillese så hade mitt huvud redan vridigt sig och jag ser hur han sitter och pressar MAGVÄSKAN mot KUKEN samtidigt som han gör en RUNKLIKNANDE rörelse! WHAT? Jag trodde jag skulle DÖÖÖÖÖ! 

Jag är BARA 25 ÅR och vill helst inte DÖ I FÖRTID för att denäckligastemänniskajagvet sitter och SMYGRUNKAR på lektionen! Fy FAN!

Det får räcka!
 Nu mår jag så dåligt att jag kommer ligga och skaka i fosterställning det kommande dygnet.





Kommentarer
Postat av: ludde

hahahhahahah fan va rolig du är tina, ja känner verkligen hatet ända till sverige :)

2009-02-03 @ 12:34:51
Postat av: Tina

skönt att höra ludde! Men du förstår mig väl!

2009-02-03 @ 13:01:58
URL: http://bangkoknext.blogg.se/
Postat av: Plantan

hahahha Tina det är såå rätt kolla bara på han!! jag gillar han inte heller skicka en bajsbomb!!!

2009-02-03 @ 13:07:20
URL: http://plantanikorea.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Asså du e så jädra rolig.. (asg)

2009-02-06 @ 19:47:38
Postat av: Al

jag tycker han och du låter som ett hell of a couple moahahahahahah...Nu när scofield e gay trots allt...

2009-02-14 @ 01:47:01
URL: http://bajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0