LosAngeles will never be the same again


Eftersom jag har hittat min passion in life och egentligen borde plugga (vilket gor photoshop annu roligare) sa har jag spenderat gardagskvallen och idag morgon med att gora en liten hejda halsning till mina girls som flyttade till Los Angeles harom dagen. Al the kid, Sandra dee och Moe the hoe, NI FAR HA DET SA JAVLA BRA! 

Har ar min hejdapaetttag present till er. Egentligen ska det finnas ett manligt konsorgan pa bilden ocksa (eftersom jag vet att ni gillar sanna) men eftersom jag inte har photshop pa min dator och maste gora sanna har saker i skolan sa gick det liksom inte for sig. En annan sak som jag vet att ni gillar och som jag overvagde var BAJS. Men det ar sa himla fult att det skulle forstora HELA bilden!

Love ya girls
DO IT, AND DO IT ALL THE WAY
 


Hade jag akt med pa denna resa hade det varit jag som juckat Michael (varldens snyggaste hetaste sexigaste man) i ryggen eftersom han ar min future husband. Jag ar FETT avis pa Moe the hoe. Hon ska ju alltid halla pa. HAN AR MIN MOA! Traffar du honom, beratta om MIG! och al the kid, FAN om du muttar honom pa benet (eller nagon annanstans ocksa sa klart)

DO NOT TOUCH!
I will be heartbroken... 

                          

Kommentarer
Postat av: moe

inside information säger att scofiled e gay!! träffade en snubbe som jobbat med honom. life sucks..

puss

2009-02-13 @ 19:18:24
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Al

Im so sorry tina, men t-bag finns ju alltid och bellik...två real men!!!

2009-02-14 @ 01:43:36
URL: http://bajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0